O mnie
Czy jedna podróż naprawdę może wywrócić całe życie do góry nogami? „Naprawdę tak!”. Chociaż teraz Włochy są dla niej jak drugi dom, a na takich wystawach jak MICAM czuje się jak ryba w wodzie, nie było łatwo założyć własny biznes i zacząć dzielić się wybranymi przez nią, wysokiej jakości, skórzanymi wyrobami z Litwinkami.
BEATA MUCHLIADO
Italian Bags
„Ważne jest zrozumieć, że równowaga życiowa to nie tylko biznes i kariera” – mówi businesswoman Beata.
„Jeśli nie dbasz o swoje zdrowie, Twoja firma nie będzie się rozwijała. Nie dbasz o wewnętrznym spokoju i o swoją kobiecość – nie będzie dobrych relacji osobistych nie tylko z otoczeniem, ale także z samym sobą.” Kobieta, która założyła udany biznes, nie ukrywa, że zdała sobie z tego sprawę poprzez trudne lekcje życia – nieudane małżeństwo, niesatysfakcjonująca kariera, długa walka o odnalezienie siebie i rozpoczęcie działalności bez wsparcia ze strony kraju, zahartowały ją i wszystko to sprawiło, że zwróciła się do siebie z pytaniem ,,czego ja chcę?’’
Wewnętrzna zmiana zaczęła się, kiedy zdała sobie sprawę na swojej wysokiej pozycji lidera grupy, że nie czuje już pełni życia. Zdając sobie sprawę, że osiągnęła wszystkie wyznaczone cele i wyżyny w obecnej dziedzinie, ale nie otrzymała satysfakcjonującej oceny w pracy, kobieta postanowiła zmienić swoje życie: „Szalony pomysł na biznes torebek damskich, narodził się podczas niespodziewanej podróży do Turcji. Chociaż kraj nie wywarł na mnie wyjątkowego wrażenia, ale otoczona kolorami, kupcami i ludźmi biznesu, zdałam sobie sprawę, że akcesoria jest nieodłączną częścią każdej kobiety, a torebka to stan kobiecego ducha, nastroju, stylu, uzupełnienie jej wizerunku. Zdecydowałam, że chcę przyczynić się do tworzenia piękna, promować oryginalność na Litwie, odwagę nie bać się kolorów i nowych form i wybierać tylko wysokiej jakości skórzane produkty, które przetrwają długo.” Kiedy wróciła z podróży, pomysł na to cały czas był u niej w głowie.
Małymi kroczkami zaczęła szukać sposobów na urzeczywistnienie swojego marzenia: „Początek nie był łatwy – zasoby finansowe nie pozwalały mi myśleć o towarach najwyższej jakości, o jakich marzyłam i które mogłabym zaprezentować litewskim kobietom z wyraźnym sumieniem. Walczyłem z niepokojem i nieufnością do siebie.” Szukając wyjścia, życiowe ścieżki i błędne kroki ostatecznie doprowadziły kobietę pod gorące, włoskie słońce. Podziwiana pięknem tego kraju, włoską miłością do życia i wysoką jakością mody od najmłodszych lat, kobieta pewnego dnia przejęła kontrolę i kupiła bilet lotniczy. „To była fatalna decyzja. Po prostu pożyczyłam pieniądze i wsiadłam do samolotu, nie mając dokładnego planu, dokąd lecę. Kiedy przyjechałam, wsiadłem do wynajętego samochodu i ruszyłem w drogę”. Z biegiem czasu wędrówka przerodziła się w poszukiwanie dostawców i fabryk.
Podróżując po Włoszech, w poszukiwaniu znanych na całym świecie wyrobów skórzanych, Beata zdała sobie sprawę, że jej światopogląd szybko się rozszerza: „Zaczęłam chodzić na specjalistyczne wystawy, obserwując włoskich kobiet – zauważyłam, że wybierają garderobę zgodnie z kształtem swej sylwetki, a nie modą. Nie boją się nosić czegoś, co podkreśla ich osobisty styl. Nie boją się szokować, jeśli mają na to ochotę. Zdałam sobie sprawę, że największą tajemnicą Włochów jest to, że fantastycznie łączą akcesoria. Wtedy pomyślałem – jestem we właściwym miejscu, jestem na właściwej ścieżce. Torebka może magicznie zmienić nawet najnudniejszą kombinację ubrań!”. Wkrótce Włochy stały się moim drugim domem, a założenie sklepu z włoskimi torebkami i galanterią skórzaną stało się moją największą pasją: „Nabrałam pewności siebie, nauczyłam się wybierać tylko najlepsze i najbardziej stylowe. Odwiedził mnie niesamowity spokój. Zdałam sobie sprawę, że Litwini doceniają moje wysiłki. Bardzo się cieszę, że mogę pracować na ukochanej pracy i dzielić się swoją wiedzą i miłością do akcesoriów z moimi klientami.”
Niełatwa podróż do siebie i czynności, które uwielbia, zachęciły kobietę do dzielenia się procesem transformacji z innymi na swoich kontach w mediach społecznościowych. To doprowadziło aktywną kobietę do kolejnego nowego zajęcia – sesji grupowych metodą Mastermind, podczas których dzieli się swoją wiedzą nie tylko z zakresu sprzedaży, marketingu, ale także inteligencji emocjonalnej: „Staram się ciągle doskonalić, szukać nowych pomysłów i iść do przodu we wszystkich obszarach życia. Życzę tego wszystkim, którzy dążą do wewnętrznej perfekcji i udanego biznesu!”